5,9€ paketti luonasi jopa 1-3 arkipäivässä!

Sofia Knotter on 100% suomalainen verkkokauppa, jonka takana toimii kierrätystä rakastava nainen Lahdesta, Aino Nikulainen. Suomalaisen Työn Liitto on myöntänyt Sofia Knotterille Avainlippu-tunnuksen osoituksena Suomessa tuotetulle ja Suomessa työllistävälle palvelulle, eli verkkokaupalle ja sen tuotteille.

Voit olla yhteydessä minuun:
Tilauksiin ja verkkokauppaan liittyvissä kysymyksissä kauppa(at)sofiaknotter.fi
Muissa ei kiireellisissä asioissa myös Instagram ja Facebookin yksityisviesti @sofiaknotter tileillä
Tai soittamalla/tekstaamalla +358400421505

Usein Kysytyt Kysymykset

Haluan tehdä lisätilauksen, onko se mahdollista?
OH YES! Lisätilauksen voit tehdä, jos et ole vielä ole saanut ”Tilaus Valmis” -viestiä sähköpostiisi (löydät viestit esimerkiksi hakemalla nimellä Sofia Knotter -etsithän myös roskapostilaatikosta!). Laita samantien viestiä kauppa(at)sofiaknotter.fi mahdollisimman pikaisesti, jotten pakkaa ensimmäistä tilaustasi sillä välin 🙂 Tee uusi tilaus normaalisti, mutta valitse NOUTO, ja mainitse kommenteissa pakettien yhdistämisestä. Huomioi tämä, jos ensimmäisen tilauksen toimitustapa oli Pikkupaketti: jos lisätilausta tehdessäsi kassalla et näe Pikkupaketti vaihtoehtoa, kyseiset lisätilauksen tuotteet eivät mahdu Pikkupakettiin. Toivo siis tilauksesi yhteydessä noutopistettä paketille kommenttikentässä tai sähköpostiviestissä. Noutopisteitä voit selata postinumeron avulla kassasivulla. Jos postikuluja tulisi lisää maksettavaa tai palautettavaa, niin se hoidetaan viestittelyn yhteydessä.

Minulla on alekoodi. Syötin sen ostoskoriin, mutta se ei toimi?
Katsothan ensimmäisenä Ostoskori -sivulla tilauksen yhteissumman, jossa alennuksen pitäisi näkyä. Alennus ei näy tuoteriveillä Ostoskorissa. Tarkista myös, että alekoodi on oikein syötetty: se ei esimerkiksi koskaan sisällä pisteitä. Verkkokauppa kertoo syyn alekoodin toimimattomuuteen, kuten käyttöraja on ylitetty (vain yksi käyttökerta/ostaja) tai jos alekoodi ei ole enää voimassa. Alekoodien jakamisen yhteydessä on myös voitu kertoa rajoituksista, kuten että se ei koske alennustuotteita tai yhteistyössä myytäviä ohjeita.

Haluan kysyä jo tehtyyn tilaukseen liittyen yhtä asiaa, mitä teen?
Voit vastata tilauksen sähköposti-ilmoituksiin tai laittaa viestiä kauppa(at)sofiaknotter.fi, kerrothan mistä tilauksesta on kyse. Somen yksityisviestit ei välttämättä tavoita tilauksien pakkaajaa, joten sähköposti on varmin tapa!

En saanut tilausvahvistusta. Tuliko tilaukseni perille?
Tilausvahvistus sekä Tilaus valmis -viestit tulevat sähköpostista kauppa(at)sofiaknotter.fi. Voit hakea sähköpostistasi viestejä nimellä Sofia Knotter, jos vahvistus olisikin vaikka mennyt eri postilaatikkoon. Tämä on yleistä ilmaissähköposteissa kuten Gmail ja Hotmail. Näet tilauksesi myös Omilla sivuilla, jos olet luonut tilin verkkosivuille ja tehnyt tilauksen kirjatutuneena. Jos tuo ei vielä auta, niin laita viestiä kauppa(at)sofiaknotter.fi niin katsotaan miten päästään yhdessä eteenpäin.

Onko tilauksen nouto mahdollista?
Nouto sopii mainiosti! Jos kassalla on nähtävillä toimitustapana Nouto, niin valitse se ja toivo noutoaikaa tilauksen lisätiedoissa (vastaan sinulle tekstiviestillä numerosta 0400421505) tai laita viestiä kauppa(at)sofiaknotter.fi. Tuotteet voi noutaa Lahdesta etukäteen sovittuna aikana osoitteesta Askonkatu 13, E -rappu, 15100 Lahti. Jos tulet kauempaa ja toiveesi on juuri tietty aika, olethan yhteydessä ennen tilauksen tekemistä.

Haluamani tuotteita myydään yhdessä, saako niitä erikseen?
-Jos ei toisin ole mainittu, niin kyllä. Yksittäiset tuotteet löytyvät omista kategorioistaan, mutta pääset niihin myös yhdistelmätuotteen kautta klikkaamalla tuotteen nimeä (silloin kun se on yksittäin ostettavissa). Korvakoruja myydään setteinä, esimerkiksi pelkästään koukkuja ei ole saatavilla. Jokaisessa tuotteessa on kerrottu tuotteen sisältö.

En löydä tiettyä tuotetta verkkokaupasta, vaikka se juuri oli siellä, mitä tapahtui?
– Verkkokaupasta loppuneet tuotteet piiloutuvat automaattisesti. Voit hakea tuotteita myös nimellä verkkokaupasta. Loppunut tuote voi näkyä ostoskorissa, mutta se poistuu sieltä sivun päivityksen yhteydessä ja saat siitä ilmoituksen ennen maksua. Tuotteet eivät varaudu ostoskorissa. Uutuuksista ja täydennyksistä kuulet ensimmäisenä ennen suurat yleisöä, kun tilaat Uutiskirjeen tästä.

Lempituotteeni pääsi loppumaan, tuleeko sitä lisää?
– Laita viestiä, niin katsotaan mikä tilanne on! Kuulen mielelläni toiveita sävyistä. Langat ovat ylijäämistä tehtyjä, joten saatavuus on rajattu. Uutuuksista ja täydennyksistä kuulet ensimmäisenä, kun tilaat Uutiskirjeen tästä.

Minulla on yritys, saanko ostettua makrameelankoja tai koruosia tukkuhintaan?
– Koruosia on mahdollista saada suurempinakin erinä, niiden osalta olethan yhteydessä aino(at)sofiaknotter.fi. Verkkokaupasta löytyy monia osia jo valmiiksi suuremmissa kymmenen parin seteissä. Sofia Knotterin lankatuotteet ovat pieniä ja rajoitettuja myyntieriä. Niiden kohdalla tukkuhinnat tai tukkumäärien myynti ei ole mahdollista.

Saanko ostettua makrameelankoja laskulle/ yritykselleni laskulle?
– Kassalla on monipuoliset maksuvaihtoehdot, kuten lasku myös yrityksille. Yritys voi ostaa tuotteet myös yrityksen luottokortilla ja näin maksaa ostoksen myöhemmin. Kaikki maksuliikenne hoidetaan verkkokaupan kautta, eikä erillisiä laskuja kirjoiteta tai tilauksia oteta vastaan sähköpostitse. Kuluttajille on tarjolla Jousto maksutapa.

Autan mielelläni lisäkysymyksissä!

/Aino kauppa(at)sofiaknotter.fi