Ota yhteyttä/ UKK

Sofia Knotter on 100% suomalainen verkkokauppa, jonka takana toimii kierrätystä rakastava nainen Lahdesta, Aino Nikulainen.

Voit olla yhteydessä minuun:
Tilauksiin liittyvissä kysymyksissä ensisijaisesti aino@sofiaknotter.fi
Muissa asioissa myös Instagram DM @sofiaknotter
Tai soittamalla/tekstaamalla +358400421505

LOMAINFO 11.6.-11.7.2021: Verkkokauppatilaukset toimitetaan kolme kertaa viikossa -ostaa voit 24/7! Tilauksien yhdistäminen ei ole mahdollista, koska viesteihin vastataan viiveellä loman aikana, vähintään kerran viikossa. Myös noudot ovat mahdollisia vasta loman jälkeen.

Usein Kysytyt Kysymykset

Minulla on alekoodi. Syötin sen ostoskoriin, mutta se ei toimi?
Katsothan ensimmäisenä Ostoskori -sivulla tilauksen yhteissumman, jossa alennuksen pitäisi näkyä. Alennus ei näy tuoteriveillä Ostoskorissa. Tarkista myös, että alekoodi on oikein syötetty: se ei esimerkiksi koskaan sisällä pisteitä. Verkkokauppa kertoo syyn alekoodin toimimattomuuteen, kuten käyttöraja on ylitetty (vain yksi käyttökerta/ostaja) tai jos alekoodi ei ole enää voimassa. Alekoodien jakamisen yhteydessä on myös voitu kertoa rajoituksista, kuten että se ei koske alennustuotteita tai yhteistyössä myytäviä ohjeita.

Haluan kysyä jo tehtyyn tilaukseen liittyen yhtä asiaa, mitä teen?
Laita viestiä aino@sofiaknotter.fi, ja mainitse tilauksesi numero ja kysy kysymyksesi 🙂 Näillä tiedoilla pysty yhdistämään viestisi tilaukseesi.

En saanut tilausvahvistusta. Tuliko tilaukseni perille?
Tilausvahvistus sekä Tilaus valmis -viestit tulevat sähköpostista aino@sofiaknotter.fi. Voit hakea em. osoitteella sähköpostistasi, jos vahvistus olisikin mennyt eri postilatikkoon. Näet tilauksesi myös Omilla sivuilla, jos olet tehnyt tilin verkkosivuille. Jos tuo ei vielä auta, niin laita viestiä aino@sofiaknotter.fi, ja kerro nimesi niin katsotaan miten päästään yhdessä eteenpäin.

Onko tilauksen nouto mahdollista?
Nouto sopii mainiosti! Valitse kassalla toimitustavaksi Nouto ja toivo noutoaikaa tilauksen lisätiedoissa (vastaan sinulle tekstiviestillä numerosta 0400421505) tai laita viestiä aino@sofiaknotter.fi. Tuotteet voi noutaa Lahdesta sopimuksen mukaan, osoitteesta Askonkatu 13, E -rappu, 15100 Lahti. Jos tulet kauempaa ja toiveesi on juuri tietty aika, olethan yhteydessä ennen tilauksen tekemistä.

Haluamani tuotteita myydään yhdessä, saako niitä erikseen?
-Jos ei toisin ole mainittu, niin kyllä. Yksittäiset tuotteet löytyvät omista kategorioistaan, mutta pääset niihin myös yhdistelmätuotteen kautta klikkaamalla tuotteen nimeä (silloin kun se on yksittäin ostettavissa). Korvakoruja myydään setteinä, esimerkiksi pelkästään koukkuja ei ole saatavilla. Jokaisessa tuotteessa on kerrottu tuotteen sisältö.

En löydä tiettyä tuotetta verkkokaupasta, vaikka se juuri oli siellä, mitä tapahtui?
– Verkkokaupasta loppuneet tuotteet piiloutuvat automaattisesti. Voit hakea tuotteita myös nimellä verkkokaupasta. Loppunut tuote voi näkyä ostoskorissa, mutta se poistuu sieltä sivun päivityksen yhteydessä ja saat siitä ilmoituksen heti, ennen maksua. Tuotteet eivät varaudu ostoskorissa. Uutuuksista ja täydennyksistä kuulet ensimmäisenä, jos tilaat Uutiskirjeen tästä.

Lempituotteeni pääsi loppumaan, tuleeko sitä lisää?
– Laita viestiä, niin katsotaan mikä tilanne on! Kuulen mielelläni toiveita sävyistä. Langat ovat ylijäämistä tehtyjä, joten saatavuus on rajattu. Uutuuksista ja täydennyksistä kuulet ensimmäisenä, jos tilaat Uutiskirjeen tästä.

Minulla on yritys, saanko ostettua makrameelankoja tai koruosia tukkuhintaan?
– Koruosia on mahdollista saada suurempinakin erinä, niiden osalta olethan yhteydessä aino@sofiaknotter.fi. Verkkokaupasta löytyy monia osia jo valmiiksi suuremmissa kymmenen parin seteissä. Sofia Knotter makrameelangat ovat pieniä ja rajoitettuja myyntieriä. Niiden kohdalla tukkuhinnat sekä tukkumäärien myynti ei ole mahdollista.

Saanko ostettua makrameelankoja laskulle/ yritykselleni laskulle?
– Kassalla on monipuoliset maksuvaihtoehdot myös yrityksille Enterpay Yrityslaskun kautta. Yritys voi ostaa tuotteet myös yrityksen luottokortilla ja näin maksaa ostoksen myöhemmin. Kaikki maksuliikenne hoidetaan verkkokaupan kautta, eikä erillisiä laskuja kirjoiteta tai tilauksia oteta vastaan sähköpostitse. Kuluttajille on tarjolla Jousto.