Ota yhteyttä/ UKK

Sofia Knotter on 100% suomalainen verkkokauppa, jonka takana toimii kierrätystä rakastava nainen Lahdesta, Aino Nikulainen.

Voit olla yhteydessä minuun:
Tilauksiin liittyvissä kysymyksissä ensisijaisesti aino@sofiaknotter.fi
Muissa asioissa myös Instagram DM @sofiaknotter
Tai soittamalla/tekstaamalla +358400412120

**LOMA- &MESSUINFO** MA 21.9.- SU 27.9. paketteja ei lähetetä, viesteihin vastaan viiveellä viikonlopun messujen vuoksi. Tuona aikana tehdyt tilaukset postitetaan ma 28.9. alkaen. Kurkkaa alta ohjeet lisätilauksille, jos haluat tehdä niitä loman tai messujen aikana 🙂

Usein Kysytyt Kysymykset

Haluan tehdä lisätilauksen, onko se mahdollista?
Lisätilauksen voit tehdä, jos et ole vielä ole saanut ”Tilaus Valmis” -viestiä sähköpostiisi. Laita samantien viestiä aino@sofiaknotter.fi mahdollisimman pikaisesti, jotten pakkaa ensimmäistä tilaustasi sillä välin 🙂 Tee uusi tilaus normaalisti, mutta valitse NOUTO, ja mainitse kommenteissa pakettien yhdistämisestä. Huomioi tämä, kun ensimmäisen tilauksen toimitustapa oli Pikkupaketti Kotiin: jos lisätilausta tehdessäsi kassalla et näe Pikkupaketti vaihtoehtoa, kyseiset lisätilauksen tuotteet eivät mahdu Pikkupakettiin. Näin ollen lisätilausta ei voi yhdistää ensimmäisen tilauksen pakettiin ja uusi toimitustapa/paketti tulee valita normaalisti lisätilauksen yhteydessä. Laita tämän jälkeen viestiä aino@sofiaknotter.fi niin saadaan toimituskulut tasattua (yhdistän paketit ja palautan ylimääräiset postikulut ensimmäisestä tilauksesta).

Minulla on alekoodi. Syötin sen ostoskoriin, mutta se ei toimi?
Katsothan ensimmäisenä Ostoskori -sivulla tilauksen yhteissumman, jossa alennuksen pitäisi näkyä. Alennus ei näy tuoteriveillä Ostoskorissa. Tarkista myös, että alekoodi on oikein syötetty: se ei esimerkiksi koskaan sisällä pisteitä. Verkkokauppa kertoo syyn alekoodin toimimattomuuteen, kuten käyttöraja on ylitetty (vain yksi käyttökerta/ostaja) tai jos alekoodi ei ole enää voimassa. Alekoodien jakamisen yhteydessä on myös voitu kertoa rajoituksista, kuten että se ei koske alennustuotteita tai yhteistyössä myytäviä ohjeita.

Haluan kysyä jo tehtyyn tilaukseen liittyen yhtä asiaa, mitä teen?
Laita viestiä aino@sofiaknotter.fi, ja mainitse tilauksesi numero ja kysy kysymyksesi 🙂 Näillä tiedoilla pysty yhdistämään viestisi tilaukseesi.

En saanut tilausvahvistusta. Tuliko tilaukseni perille?
Tilausvahvistus sekä Tilaus valmis -viestit tulevat sähköpostista aino@sofiaknotter.fi. Voit hakea em. osoitteella sähköpostistasi, jos vahvistus olisikin mennyt eri postilatikkoon. Näet tilauksesi myös Omilla sivuilla, jos olet tehnyt tilin verkkosivuille. Jos tuo ei vielä auta, niin laita viestiä aino@sofiaknotter.fi, ja kerro nimesi niin katsotaan miten päästään yhdessä eteenpäin.

Onko tilauksen nouto mahdollista?
Nouto sopii mainiosti! Valitse kassalla toimitustavaksi Nouto ja toivo noutoaikaa tilauksen lisätiedoissa (vastaan sinulle tekstiviestillä numerosta 0400412120) tai laita viestiä aino@sofiaknotter.fi. Tuotteet voi noutaa Lahdesta sopimuksen mukaan, osoitteesta Viipurintie 7 A, 15150 Lahti. Jos tulet kauempaa ja toiveesi on juuri tietty aika, olethan yhteydessä ennen tilauksen tekemistä.

Haluamani tuotteita myydään yhdessä, saako niitä erikseen?
-Jos ei toisin ole mainittu, niin kyllä. Yksittäiset tuotteet löytyvät omista kategorioistaan, mutta pääset niihin myös yhdistelmätuotteen kautta klikkaamalla tuotteen nimeä (kun se on yksittäin ostettavissa). Korvakoruja myydään setteinä, esimerkiksi pelkästään koukkuja ei ole saatavilla. Jokaisessa tuotteessao on kerrottu tuotteen sisältö.

En löydä tiettyä tuotetta verkkokaupasta, vaikka se juuri oli siellä, mitä tapahtui?
– Verkkokaupasta loppuneet tuotteet piiloutuvat automaattisesti. Voit hakea tuotteita myös nimellä verkkokaupasta. Loppunut tuote voi näkyä ostoskorissa, mutta se poistuu sieltä sivun päivityksen yhteydessä ja saat siitä ilmoituksen heti, ennen maksua. Tuotteet eivät varaudu ostoskorissa. Uutuuksista ja täydennyksistä kuulet ensimmäisenä, jos tilaat Uutiskirjeen tästä.

Lempituotteeni pääsi loppumaan, tuleeko sitä lisää?
– Laita viestiä, niin katsotaan mikä tilanne on! Kuulen mielelläni toiveita sävyistä. Langat ovat ylijäämistä tehtyjä, joten saatavuus on rajattu. Uutuuksista ja täydennyksistä kuulet ensimmäisenä, jos tilaat Uutiskirjeen tästä.

Minulla on yritys, saanko ostettua makrameelankoja tukkuhintaan?
– Sofia Knotter makrameelangat ovat pieniä ja rajoitettuja myyntieriä. Näin ollen tukkuhinnat sekä tukkumäärien myynti ei ole mahdollista.

Saanko ostettua makrameelankoja laskulle/ yritykselleni laskulle?
– Kassalla on monipuoliset maksuvaihtoehdot myös yrityksille Enterpay Yrityslaskun kautta. Yritys voi ostaa tuotteet myös yrityksen luottokortilla ja näin maksaa ostoksen myöhemmin. Kaikki maksuliikenne hoidetaan verkkokaupan kautta, eikä erillisiä laskuja kirjoiteta tai tilauksia oteta vastaan sähköpostitse.